URZĘDU GMINY GRABOWIEC - woj. lubelskie, pow. zamojski

 

Archiwum - Ogłoszenia i komunikaty

 

Nowa strona 1
Aktualne Archiwum

 
Rok- 2008 Rok 2009

27.08.2009
WÓJT GMINY GRABOWIEC
, 22-425 Grabowiec, pow. zamojski, woj. lubelskie, tel./fax (084) 651-24-74 e-mail: grabowiec@poczta.internetdsl.pl
OGŁOSZA przetarg ustny nieograniczony nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy

Przetarg odbędzie się 29.09.2009r.  o godz. 11.00 w sali konferencyjnej 

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
1.   Wpłacenie wadium w podanej wysokości, najpóźniej w dniu 24 września 2009 roku na konto:
 35 9644 1020 2006 2000 2512 0023 PBS /O Grabowiec
Wadium wniesione przez osobę, która wygrała przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, zaś pozostałym uczestnikom przetargu zostanie zwrócone najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia przetargu.
Wadium nie ulega zwrotowi w przypadku, gdy:

  • żaden z uczestników przetargu nie zgłosił postąpienia ponad cenę wywoławczą
  • uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchylił się od zawarcia umowy

Wójt  zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych nieruchomościach można uzyskać w siedzibie  Urzędu Gminy w Grobowcu, pok. Nr 3 tel. 651-24-74 wew. 37.

Czas wywieszenia ogłoszenia - od dnia 27.08.2009 r. do dnia 29.09.2009 r
Wykaz działek >> plik pdf


27.08.2009
WÓJT GMINY GRABOWIEC

22-425 Grabowiec, pow. zamojski, woj. lubelskie
tel./fax (084) 651-24-74 e-mail: grabowiec@poczta.internetdsl.pl

OGŁOSZA przetarg ustny nieograniczony nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży

Przetarg odbędzie się 30.09.2009 r. o godz. 10.00  w sali konferencyjnej

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
Wpłacenie wadium w podanej wysokości, najpóźniej w dniu 25 września 2009 roku na konto:
 35 9644 1020 2006 2000 2512 0023 PBS /O Grabowiec
Wadium wniesione przez osobę, która wygrała przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, zaś pozostałym uczestnikom przetargu zostanie zwrócone najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia przetargu.
Wadium nie ulega zwrotowi w przypadku, gdy:

  • żaden z uczestników przetargu nie zgłosił postąpienia ponad cenę wywoławczą
  • uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchylił się od zawarcia umowy

Wójt  zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych nieruchomościach można uzyskać w siedzibie  Urzędu Gminy w Grobowcu, pok. Nr 3 tel. 651-24-74 wew. 37.

Czas wywieszenia ogłoszenia
Od dnia 27.08.2009 r. do dnia 29.09.2009 r.

Wykaz działek >> plik pdf


05.08.2009
Ogłoszenie
Wójt Gminy ogłasza w WYKAZ NIERUCHOMOŚCI przeznaczonych do dzierżawy.
Dzierzawcy zostaną wyłonieni w formie przetargu ustnego nie ograniczonego.

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Grabowiec  Nr  39 z dnia 30 lipca 2009r.  w  sprawie dzierżawy nieruchomości
w drodze przetargu ustnego nie ograniczonego.
WYKAZ NIERUCHOMOŚCI z dnia 30 lipca 2009r przeznaczony do dzierżawy w formie przetargu ustnego nie ograniczonego
Plik pdf


20.08.2009
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY GRABOWIEC

o roztrzygnieciu przetargu nieograniczonego w formie ustnej licytacji na sprzedaż autobusu szkolnego:
-  Marka:                   AUTOSAN H6-10.03S, -  Rok produkcji :      1999, -  Nr rejestracyjny :  ZMM 6295

-  Cena wywoławcza :  12000,00 zł (słownie Dwanaście tysięcy)

Licytacja odbyła się w dniu  19 sierpnia 2009 r.  o godzinie 12.00  w siedzibie Urzędu Gminy Grabowiec w sali konferencyjnej.

Najwyższą cenę zaoferował przedstawiciel Firmy TOMBUD Tomasz Kaźmierczak, 62-860 Opatówek , ul. Rogatka 6a


7.08.2009
Załącznik do Zarządzenia nr 41/09
Wójta Gminy Grabowiec z dnia 07 sierpnia 2009 r

OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY GRABOWIEC

ogłaszam przetarg nieograniczony w formie ustnej licytacji na sprzedaż autobusu szkolnego:

-  Marka:                   AUTOSAN H6-10.03S, -  Rok produkcji :      1999, -  Nr rejestracyjny :  ZMM 6295

-  Cena wywoławcza :  12000,00 zł (słownie Dwanaście tysięcy)

Licytacja odbędzie się w dniu  19 sierpnia 2009 r.  o godzinie 12.00  w siedzibie Urzędu Gminy Grabowiec w sali konferencyjnej.

Samochód można oglądać w dniach od 07 sierpnia 2009 r. do 18 sierpnia 2009 r. w godzinach pracy tut. Urzędu Gminy- tj. od 7:15 do 15:15 za wyjątkiem sobót.

Przystępujący do przetargu są zobowiązani do wpłaty wadium w wysokości
10 % ceny wywoławczej najpóźniej do dnia 18 sierpnia 2009 r. na konto Urzędu Gminy Grabowiec w PBS Zamość
O/ Grabowiec - 35 9644 1020 2006 2000 2512 0023. Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał, zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia samochodu.
Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się oferenta, który przetarg wygrał od zawarcia umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn zawinionych 
z jego strony.
Oferentom, którzy nie wygrali przetargu, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie.

Nabywcą zostaje uczestnik licytacji, który zaoferuje cenę nabycia najwyższą
z biorących udział w licytacji i wyższą od ceny wywoławczej, co najmniej o jedno postąpienie. Licytacja zostanie przeprowadzona z postąpieniem w wysokości  500,00 (pięćset) zł lub wielokrotności tej kwoty.

Stawienie się jednego uczestnika licytacji wystarcza do odbycia przetargu.

Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

Umowa kupna-sprzedaży zostanie sporządzona w terminie 7 dni od daty przetargu.
Zapłata ceny nabycia nastąpi w terminie wyznaczonym w fakturze.
Wydanie samochodu nastąpi po dokonaniu należnej wpłaty na wskazany rachunek bankowy Urzędu Gminy Grabowiec.

Szczegółowych informacji dotyczących przetargu udziela Sekretarz Urzędu   tel. 084 651 24 05.


13.07.2009
WYKAZ NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH  MIENIE  KOMUNALNE  PRZEZNACZONYCH  DO  SPRZEDAŻY
W  FORMIE  PRZETARGU  USTNEGO  NIEOGRANICZONEGO

Termin złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu na podstawie art. 34 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 2 ustawy  o gospodarce nieruchomościami / Dz. U. Nr 261 poz. 2603 z 2004 roku z późn. zm./ upływa 26.08.2009r.

Termin, miejsce oraz warunki przetargu zostaną podane do publicznej wiadomości w odrębnym ogłoszeniu.
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionej nieruchomości można uzyskać  w siedzibie Urzędu Gminy w Grabowcu, pok. nr 3 tel. 651-24-74 wew. 37.

Niniejszy wykaz wywiesza się na tablicy w Urzędzie Gminy na okres 21 dni.               
Od dnia 15.07.2009 r. do dnia 05.08.2009


29.07.2009
Wójt Gminy Grabowiec informuje o wyniku naboru na wolne stanowisko pracy w Urzedzie Gminy- ( młodszego referenta ds. organizacyjnych i kancelaryjnych)

W związku z naborem oferty złożyło ogółem 6 kandydatów.
Spośród kandydatów, których oferty wpłynęły w terminie składania ofert, wymagania formalne spełniło 6 kandydatów.

Lp

Nazwisko i imię

Adres zamieszkania

Uwagi

1

Bekier Grażyna

Grabowiec – Góra

 

2

Danilczuk Tomasz

Czechówka 

 

3

Gruszka Agnieszka

Ornatowice

 

4

Piasecka Małgorzata

Grabowiec-Góra

 

5

Rachańska Agnieszka

Grabowiec, ul. Wojsławska

 

6

Surma Iwona

Grabowiec-Góra

 

Komisja nie rozstrzygnęła o wyborze kandydata na stanowisko młodszego referenta ds. organizacyjnych i kancelaryjnych.

 

17.07.2009

Ogłoszenie o konkursie
Działając na podstawie art.13 ustawy z dnia 24 kwiatnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz.U.Nr 96 poz. 873)WÓJT GMINY GRABOWIEC - Ogłasza otwarty konkurs ofert dla jednostek niezaliczonych do sektora finansów publicznych na realizację zadań publicznych z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu.
Całe ogłoszenie - plik pdf >>

08.07.2009
Wójt Gminy Grabowiec Ogłasza Nabór na Wolne Stanowisko Pracy w Urzędzie Gminy Grabowiec ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec

  1. MŁODSZY REFERENT ds. organizacyjnych i  kancelaryjnych.  

 Wymagania niezbędne:

    1. wykształcenie średnie,
    2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
    4.  nieposzlakowana opinia,

Wymagania dodatkowe:

    1. umiejętność interpretacji przepisów prawa,
    2. umiejętność pracy z komputerem,
    3. umiejętność pracy w zespole,
    4. odpowiedzialność, rzeczowość, komunikatywność, samodzielność,
    5. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

  1. Dokładne przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie prawa samorządowego, kodeksu postępowania administracyjnego i przepisów gminnych.
  2. Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w sprawach indywidualnych z zakresu swojego stanowiska.
  3. Przyjmowanie do rozpatrzenia i załatwienia interpelacji, wniosków radnych, posłów, senatorów oraz skarg i postulatów mieszkańców gminy.
  4. Obsługa poczty elektronicznej i przygotowywanie materiałów do biuletynu informacji publicznej.
  5. Opracowywanie sprawozdań, ankiet oraz innych informacji z zakresu swego stanowiska pracy .
  6. Kulturalne, kompetentne i rzeczowe załatwianie spraw interesantów zgłaszających się do Urzędu.
  7. Ochrona tajemnicy państwowej i służbowej.
  8. Ochrona danych osobowych.
  9. Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.
  10. Przestrzeganie zarządzenia Nr 1/2003 w sprawie procedur kontroli gospodarowania mieniem.
  11. Prowadzenie kancelarii Urzędu Gminy.
  12. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji czuwanie nad terminowością załatwiania spraw, prowadzenie dziennika korespondencji.
  13. Prowadzenie ewidencji i kierowanie do załatwiania skarg, wniosków składanych do Urzędu.
  14. Zaopatrywanie Urzędu w niezbędne materiały biurowe, prowadzenie ich ewidencji ilościowej i wartościowej oraz dokonywanie ich rozliczeń.
  15. Załatwianie spraw pieczęci dla Urzędu – ustalanie treści zamówienia w tym zakresie , wydawanie pieczęci oraz ich ewidencjonowanie.
  16. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy w Urzędzie.
  17. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu.
  18. Prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń i poświadczeń pracy w rolnictwie.
  19. Całkowita odpowiedzialność za ksero oraz kserowanie (pracownicy Urzędu oraz osoby indywidualne). Obsługa telefaksu.
  20. Prowadzenie spraw z zakresu współpracy z PUP.
  21. Organizowanie i dokumentowanie narad Wójta z pracownikami i sołtysami.
  22. Prowadzenie rejestru i dokumentacji kontroli zewnętrznych i wewnętrznych.
  23. Prowadzenie rejestru upoważnień.
  24. Prowadzenie spraw z zakresu archiwum zakładowego, koordynowanie i nadzorowanie archiwizacji dokumentów tworzonych w Urzędzie Gminy.
  25. Prowadzenie rejestru aktów prawnych wydawanych przez Wójta (Zarządzenia, Postanowienia).
  26. Organizowanie i dokumentowanie narad Wójta z pracownikami.
  27. Prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami pracowników.
  28. Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczącej pracowników urzędu.
  29.  Zaopatrywanie pracowników urzędu w środki czystości.
  30. Prawidłowe ewidencjonowanie i przechowywanie akt spraw, zbiorów przepisów prawnych, rejestrów oraz pomocy na swoim stanowisku pracy.
  31. Sporządzanie wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i odznak. 
  32. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.

Wymagane dokumenty:

    1. życiorys,
    2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    3. kwestionariusz osobowy,
    4. oświadczenie o niekaralności,
    5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach
z podaniem adresu zwrotnego osobiście w siedzibie Urzędu Gminy pokój Nr 14 lub wysłać na adres :
Urząd Gminy w Grabowcu, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec  
z dopiskiem :
„ Dotyczy Naboru na stanowisko „Młodszy Referent ds. organizacyjnych i kancelaryjnych ”
Termin składania w/w dokumentów określa się do dnia 24 lipca  2009 roku.

Druk kwestionariusza można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy pokój Nr 14. lub pobrać >>

Aplikacje , które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów spełniających wymogi oraz informacja o wyniku naboru umieszczona będzie  na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.grabowiec.pl /bip/ogloszenia oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grabowiec
( budynek UG).

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą
z dnia 22 marca 1999 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).

Wójt
inż. Zdzisław Koszel


29.06.2009

Ogłoszenie o wyniku konkursu w ramach Programu Integracji Społecznej na Organizację letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Grabowiec

Zarządzeniem Wójta Gminy Grabowiec nr 25/2008 z dnia 14 lipca 2008 r. Komisja Konkursowa powołana do Oceny Ofert w ramach Programu Integracji Społecznej w dniu 29 czerwca 2009 r. rozstrzygnęła konkurs na organizację letniego wypoczynku dla dzieci                  i młodzieży z terenu gminy Grabowiec. Na zaproszenie do składania ofert wpłynęły oferty:

  1. Oferta Polsko Austriackiego Biura Podróży „Viktoria Travel”.
  2. Oferta Parafii św. Anny w Tuczępach.

W wyniku przeprowadzonej procedury konkurs wygrała oferta złożona przez Parafię św. Anny w Tuczępach.
Wyżej wymieniona oferta spełniała wymogi formalne, kryteria oceny technicznej              są zgodne  z zakresem zamawianych usług i warunkami realizacji określonymi w Zaproszeniu do składania ofert.


15.05.2009
OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego   planu zagospodarowania przestrzennegodla obszarów położonych w miejscowości Grabowiec.   

Na podstawie art. 17 pkt 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania   na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.) oraz uchwał Rady Gminy Grabowiec Nr VIII/30/07 z dnia 19 lipca 2007 r. i Nr XIII/66/07 z dnia 06 grudnia 2007 r. zawiadamiam  o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w miejscowości rabowiec - w zakresie  przeznaczenia terenów pod oczyszczalnię ścieków i usługi w rejonie ul. Koziej, wraz  z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 28 maja 2009r. do 26 czerwca 2006r. w siedzibie Urzędu Gminy Grabowiec, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec, pow. zamojski,   w godz. od 9.00 – 13.00.Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 26 czerwca 2009 r. o godz. 10.00. Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Grabowiec z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga  dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lipca 2009 r. Wójt Gminy Grabowiec

OBWIESZCZENIEo wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w miejscowościach: Bronisławka, Ornatowice i Grabowiec Góra. 

Na podstawie art. 17 pkt 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.) oraz uchwał Rady Gminy Grabowiec: Nr VIII/31/07 z dnia 19 lipca 2007 r., Nr VIII/35/07 z dnia 19 lipca 2007 r. i Nr VIII/37/07 z dnia 19 lipca 2007 r. zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w miejscowościach: Bronisławka, Ornatowice i Grabowiec Góra - w zakresie przeznaczenia gruntów do zalesienia, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 28 maja 2009 r. do 26 czerwca 2006 r. w siedzibie Urzędu Gminy Grabowiec, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec, pow. zamojski, w godz. od 9.00 – 13.00.Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 26 czerwca 2009 r. o godz. 10.00. Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Grabowiec z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lipca 2009 r.
Wójt Gminy Grabowiec
 


Wniosek o wydanie dowodu do pobrania  >> rtf >> pdf


Nowa strona 2

Projekt i wykonanie - Tadeusz Halicki - tel/fax: (084) 651-24-66 - e-mail: thalicki@poczta.onet.pl