
 |
URZĘDU GMINY GRABOWIEC -
woj. lubelskie,
pow. zamojski |
 |
 |
|
|
Archiwum - Ogłoszenia
i komunikaty |
|
Nowa strona 1
|
|
|
|
27.08.2009
WÓJT GMINY GRABOWIEC,
22-425 Grabowiec, pow. zamojski, woj. lubelskie,
tel./fax (084) 651-24-74 e-mail: grabowiec@poczta.internetdsl.pl
OGŁOSZA przetarg ustny nieograniczony nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy
Przetarg odbędzie się 29.09.2009r. o godz. 11.00 w sali konferencyjnej
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
1. Wpłacenie wadium w podanej wysokości, najpóźniej w dniu 24 września 2009 roku na konto:
35 9644 1020 2006 2000 2512 0023 PBS /O Grabowiec
Wadium wniesione przez osobę, która wygrała przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, zaś pozostałym uczestnikom przetargu zostanie zwrócone najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia przetargu.
Wadium nie ulega zwrotowi w przypadku, gdy:
- żaden z uczestników przetargu nie zgłosił postąpienia ponad cenę wywoławczą
- uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchylił się od zawarcia umowy
Wójt zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych nieruchomościach można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Grobowcu, pok. Nr 3 tel. 651-24-74 wew. 37.
Czas wywieszenia ogłoszenia - od dnia 27.08.2009 r. do dnia 29.09.2009 r
Wykaz działek >> plik pdf |
|
27.08.2009
WÓJT GMINY GRABOWIEC
22-425 Grabowiec, pow. zamojski, woj. lubelskie
tel./fax (084) 651-24-74 e-mail: grabowiec@poczta.internetdsl.pl
OGŁOSZA przetarg ustny nieograniczony nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży
Przetarg odbędzie się 30.09.2009 r. o godz. 10.00 w sali konferencyjnej
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
Wpłacenie wadium w podanej wysokości, najpóźniej w dniu 25 września 2009 roku na konto:
35 9644 1020 2006 2000 2512 0023 PBS /O Grabowiec
Wadium wniesione przez osobę, która wygrała przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, zaś pozostałym uczestnikom przetargu zostanie zwrócone najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia przetargu.
Wadium nie ulega zwrotowi w przypadku, gdy:
- żaden z uczestników przetargu nie zgłosił postąpienia ponad cenę wywoławczą
- uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchylił się od zawarcia umowy
Wójt zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych nieruchomościach można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Grobowcu, pok. Nr 3 tel. 651-24-74 wew. 37.
Czas wywieszenia ogłoszenia
Od dnia 27.08.2009 r. do dnia 29.09.2009 r.
Wykaz działek >> plik pdf |
|
05.08.2009
Ogłoszenie
Wójt Gminy ogłasza w
WYKAZ NIERUCHOMOŚCI przeznaczonych do dzierżawy.
Dzierzawcy zostaną wyłonieni w formie przetargu ustnego nie ograniczonego.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia
Wójta Gminy Grabowiec
Nr 39 z dnia 30 lipca 2009r. w sprawie dzierżawy nieruchomości
w drodze przetargu ustnego nie ograniczonego.
WYKAZ NIERUCHOMOŚCI z dnia 30 lipca 2009r przeznaczony do dzierżawy w formie przetargu ustnego nie ograniczonego
Plik pdf
|
|
20.08.2009
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY GRABOWIEC
o roztrzygnieciu przetargu nieograniczonego w formie ustnej licytacji na sprzedaż autobusu szkolnego:
- Marka: AUTOSAN H6-10.03S, - Rok produkcji : 1999, - Nr rejestracyjny : ZMM 6295
- Cena wywoławcza : 12000,00 zł (słownie Dwanaście tysięcy)
Licytacja odbyła się w dniu 19 sierpnia 2009 r. o godzinie 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy Grabowiec w sali konferencyjnej.
Najwyższą cenę zaoferował przedstawiciel Firmy TOMBUD Tomasz Kaźmierczak, 62-860 Opatówek , ul. Rogatka 6a
|
|
7.08.2009
Załącznik do Zarządzenia nr 41/09
Wójta Gminy Grabowiec z dnia 07 sierpnia 2009 r
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY GRABOWIEC
ogłaszam przetarg nieograniczony w formie ustnej licytacji na sprzedaż autobusu szkolnego:
- Marka: AUTOSAN H6-10.03S, - Rok produkcji : 1999, - Nr rejestracyjny : ZMM 6295
- Cena wywoławcza : 12000,00 zł (słownie Dwanaście tysięcy)
Licytacja odbędzie się w dniu 19 sierpnia 2009 r. o godzinie 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy Grabowiec w sali konferencyjnej.
Samochód można oglądać w dniach od 07 sierpnia 2009 r. do 18 sierpnia 2009 r. w godzinach pracy tut. Urzędu Gminy- tj. od 7:15 do 15:15 za wyjątkiem sobót.
Przystępujący do przetargu są zobowiązani do wpłaty wadium w wysokości
10 % ceny wywoławczej najpóźniej do dnia 18 sierpnia 2009 r. na konto Urzędu Gminy Grabowiec w PBS Zamość
O/ Grabowiec - 35 9644 1020 2006 2000 2512 0023. Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał, zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia samochodu.
Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się oferenta, który przetarg wygrał od zawarcia umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn zawinionych
z jego strony.
Oferentom, którzy nie wygrali przetargu, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie.
Nabywcą zostaje uczestnik licytacji, który zaoferuje cenę nabycia najwyższą
z biorących udział w licytacji i wyższą od ceny wywoławczej, co najmniej o jedno postąpienie. Licytacja zostanie przeprowadzona z postąpieniem w wysokości 500,00 (pięćset) zł lub wielokrotności tej kwoty.
Stawienie się jednego uczestnika licytacji wystarcza do odbycia przetargu.
Sprzedający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Umowa kupna-sprzedaży zostanie sporządzona w terminie 7 dni od daty przetargu.
Zapłata ceny nabycia nastąpi w terminie wyznaczonym w fakturze.
Wydanie samochodu nastąpi po dokonaniu należnej wpłaty na wskazany rachunek bankowy Urzędu Gminy Grabowiec.
Szczegółowych informacji dotyczących przetargu udziela Sekretarz Urzędu
tel. 084 651 24 05. |
|
13.07.2009
WYKAZ NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCYCH MIENIE KOMUNALNE PRZEZNACZONYCH DO SPRZEDAŻY
W FORMIE PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO
Termin złożenia wniosku przez osoby, którym przysługuje pierwszeństwo w nabyciu na podstawie art. 34 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami / Dz. U. Nr 261 poz. 2603 z 2004 roku z późn. zm./ upływa 26.08.2009r.
Termin, miejsce oraz warunki przetargu zostaną podane do publicznej wiadomości w odrębnym ogłoszeniu.
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionej nieruchomości można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Grabowcu, pok. nr 3 tel. 651-24-74 wew. 37.
Niniejszy wykaz wywiesza się na tablicy w Urzędzie Gminy na okres 21 dni.
Od dnia 15.07.2009 r. do dnia 05.08.2009 |
|
29.07.2009
Wójt Gminy Grabowiec
informuje o wyniku naboru na wolne stanowisko pracy
w Urzedzie Gminy- ( młodszego referenta ds. organizacyjnych
i kancelaryjnych) |
W związku z naborem oferty złożyło ogółem 6 kandydatów.
Spośród kandydatów, których oferty wpłynęły w terminie składania ofert, wymagania formalne spełniło 6 kandydatów.
Lp |
Nazwisko i imię |
Adres zamieszkania |
Uwagi |
1 |
Bekier Grażyna |
Grabowiec – Góra |
|
2 |
Danilczuk Tomasz |
Czechówka |
|
3 |
Gruszka Agnieszka |
Ornatowice |
|
4 |
Piasecka Małgorzata |
Grabowiec-Góra |
|
5 |
Rachańska Agnieszka |
Grabowiec, ul. Wojsławska |
|
6 |
Surma Iwona |
Grabowiec-Góra |
|
Komisja nie rozstrzygnęła o wyborze kandydata na stanowisko młodszego referenta ds. organizacyjnych i kancelaryjnych.
|
|
|
17.07.2009
Ogłoszenie o konkursie
Działając na podstawie art.13 ustawy z dnia 24 kwiatnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz.U.Nr 96 poz. 873)WÓJT GMINY GRABOWIEC - Ogłasza otwarty konkurs ofert dla jednostek niezaliczonych do sektora finansów publicznych na realizację zadań publicznych z zakresu upowszechniania kultury fizycznej i sportu. Całe ogłoszenie - plik pdf >> |
|
08.07.2009
Wójt Gminy Grabowiec Ogłasza Nabór na Wolne Stanowisko Pracy w Urzędzie Gminy Grabowiec ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec
- MŁODSZY REFERENT ds. organizacyjnych i kancelaryjnych.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność interpretacji przepisów prawa,
- umiejętność pracy z komputerem,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, rzeczowość, komunikatywność, samodzielność,
- doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- Dokładne przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie prawa samorządowego, kodeksu postępowania administracyjnego i przepisów gminnych.
- Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w sprawach indywidualnych z zakresu swojego stanowiska.
- Przyjmowanie do rozpatrzenia i załatwienia interpelacji, wniosków radnych, posłów, senatorów oraz skarg i postulatów mieszkańców gminy.
- Obsługa poczty elektronicznej i przygotowywanie materiałów do biuletynu informacji publicznej.
- Opracowywanie sprawozdań, ankiet oraz innych informacji z zakresu swego stanowiska pracy .
- Kulturalne, kompetentne i rzeczowe załatwianie spraw interesantów zgłaszających się do Urzędu.
- Ochrona tajemnicy państwowej i służbowej.
- Ochrona danych osobowych.
- Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.
- Przestrzeganie zarządzenia Nr 1/2003 w sprawie procedur kontroli gospodarowania mieniem.
- Prowadzenie kancelarii Urzędu Gminy.
- Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji czuwanie nad terminowością załatwiania spraw, prowadzenie dziennika korespondencji.
- Prowadzenie ewidencji i kierowanie do załatwiania skarg, wniosków składanych do Urzędu.
- Zaopatrywanie Urzędu w niezbędne materiały biurowe, prowadzenie ich ewidencji ilościowej i wartościowej oraz dokonywanie ich rozliczeń.
- Załatwianie spraw pieczęci dla Urzędu – ustalanie treści zamówienia w tym zakresie , wydawanie pieczęci oraz ich ewidencjonowanie.
- Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy w Urzędzie.
- Prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu.
- Prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń i poświadczeń pracy w rolnictwie.
- Całkowita odpowiedzialność za ksero oraz kserowanie (pracownicy Urzędu oraz osoby indywidualne). Obsługa telefaksu.
- Prowadzenie spraw z zakresu współpracy z PUP.
- Organizowanie i dokumentowanie narad Wójta z pracownikami i sołtysami.
- Prowadzenie rejestru i dokumentacji kontroli zewnętrznych i wewnętrznych.
- Prowadzenie rejestru upoważnień.
- Prowadzenie spraw z zakresu archiwum zakładowego, koordynowanie i nadzorowanie archiwizacji dokumentów tworzonych w Urzędzie Gminy.
- Prowadzenie rejestru aktów prawnych wydawanych przez Wójta (Zarządzenia, Postanowienia).
- Organizowanie i dokumentowanie narad Wójta z pracownikami.
- Prowadzenie spraw związanych z okresowymi ocenami pracowników.
- Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczącej pracowników urzędu.
- Zaopatrywanie pracowników urzędu w środki czystości.
- Prawidłowe ewidencjonowanie i przechowywanie akt spraw, zbiorów przepisów prawnych, rejestrów oraz pomocy na swoim stanowisku pracy.
- Sporządzanie wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i odznak.
- Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań zleconych przez Wójta i Sekretarza Gminy.
Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie o niekaralności,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach
z podaniem adresu zwrotnego osobiście w siedzibie Urzędu Gminy pokój Nr 14 lub wysłać na adres :
Urząd Gminy w Grabowcu,
ul. Rynek 3,
22-425 Grabowiec
z dopiskiem :
„ Dotyczy Naboru na stanowisko „Młodszy Referent
ds. organizacyjnych i kancelaryjnych ”
Termin składania w/w dokumentów określa się do dnia 24 lipca 2009 roku.
Druk kwestionariusza można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy pokój Nr 14. lub pobrać >>
Aplikacje , które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymogi oraz informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.grabowiec.pl /bip/ogloszenia oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grabowiec
( budynek UG).
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą
z dnia 22 marca 1999 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
Wójt
inż. Zdzisław Koszel |
|
29.06.2009
Ogłoszenie o wyniku konkursu w ramach Programu Integracji Społecznej na Organizację letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Grabowiec
Zarządzeniem Wójta Gminy Grabowiec nr 25/2008 z dnia 14 lipca 2008 r. Komisja Konkursowa powołana do Oceny Ofert w ramach Programu Integracji Społecznej w dniu 29 czerwca 2009 r. rozstrzygnęła konkurs na organizację letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Grabowiec. Na zaproszenie do składania ofert wpłynęły oferty:
- Oferta Polsko Austriackiego Biura Podróży „Viktoria Travel”.
- Oferta Parafii św. Anny w Tuczępach.
W wyniku przeprowadzonej procedury konkurs wygrała oferta złożona przez Parafię św. Anny w Tuczępach.
Wyżej wymieniona oferta spełniała wymogi formalne, kryteria oceny technicznej są zgodne z zakresem zamawianych usług i warunkami realizacji określonymi w Zaproszeniu do składania ofert. |
|
15.05.2009
OBWIESZCZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennegodla obszarów położonych w miejscowości Grabowiec.
Na podstawie art. 17 pkt 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.) oraz uchwał Rady Gminy Grabowiec Nr VIII/30/07 z dnia 19 lipca 2007 r. i Nr XIII/66/07 z dnia 06 grudnia 2007 r. zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w miejscowości rabowiec - w zakresie przeznaczenia terenów pod oczyszczalnię ścieków i usługi w rejonie ul. Koziej, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 28 maja 2009r. do 26 czerwca 2006r. w siedzibie Urzędu Gminy Grabowiec, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec, pow. zamojski, w godz. od 9.00 – 13.00.Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 26 czerwca 2009 r. o godz. 10.00. Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Grabowiec z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lipca 2009 r. Wójt Gminy Grabowiec
OBWIESZCZENIEo wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w miejscowościach: Bronisławka, Ornatowice i Grabowiec Góra.
Na podstawie art. 17 pkt 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227 z późn. zm.) oraz uchwał Rady Gminy Grabowiec: Nr VIII/31/07 z dnia 19 lipca 2007 r., Nr VIII/35/07 z dnia 19 lipca 2007 r. i Nr VIII/37/07 z dnia 19 lipca 2007 r. zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w miejscowościach: Bronisławka, Ornatowice i Grabowiec Góra - w zakresie przeznaczenia gruntów do zalesienia, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 28 maja 2009 r. do 26 czerwca 2006 r. w siedzibie Urzędu Gminy Grabowiec, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec, pow. zamojski, w godz. od 9.00 – 13.00.Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 26 czerwca 2009 r. o godz. 10.00. Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie zmiany planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Grabowiec z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lipca 2009 r.
Wójt Gminy Grabowiec |
|
|
Wniosek o wydanie dowodu do pobrania >>
rtf >>
pdf
|
|
Nowa strona 2
|
|