URZĘDU GMINY GRABOWIEC - woj. lubelskie, pow. zamojski

Menu główne BIP

 

Archiwum - Ogłoszenia i komunikaty

Nowa strona 1
Aktualne Archiwum

 
Rok 2008 - Rok 2009
 

25.11.2008 r.
Wójt Gminy Grabowiec
informuje o wyniku naboru na wolne stanowisko pracy (sekretarz gminy)
w Urzędzie Gminy Grabowiec, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec

W dniu 25 listopada 2008 roku Komisja powołana Zarządzeniem Wójta Nr 52/08 dokonała analizy czterech ofert złożonych
w trybie naboru na stanowisko sekretarza gminy  w tut. Urzędzie.
Oferty złożyli:
Pan Tomasz Mołczan zam. Hołużne, 22-425 Grabowiec, Pani Regina Boczkowska zam. 22-425 Grabowiec, Pan Wiesław Gumiela zam. 22-400 Zamość, Pan. Jarosław Pieczykolan zam. 22-425 Grabowiec.
W wyniku zakończenia procedury konkursowej, na stanowisko sekretarza gminy komisja zakwalifikowała Pana Tomasza Mołczana.

Podpisał Zdzisław Koszel - wójt


22.10.2008 r.
Wójt Gminy Grabowiec ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy (sekretarz gminy) w Urzędzie Gminy Grabowiec, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec

Stanowisko sekretarz gminy:

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe,
    2. 5-letni staż pracy (świadectwa pracy),
    3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
    5.  nieposzlakowana opinia,
  1. Wymagania dodatkowe:
    1. umiejętność interpretacji przepisów prawa,
    2. umiejętność pracy z komputerem,
    3. umiejętność pracy w zespole,
    4. odpowiedzialność, rzeczowość, komunikatywność, samodzielność,
    5. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
  1. Opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu.
  2. Opracowywanie projektów Statutu Gminy i Regulaminu Urzędu.
  3. Organizowanie pracy Urzędu  oraz  nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem referatów i stanowisk pracy.
  4. Zapewnienie zgodności działań Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
  5. Kierowanie pracą Urzędu w czasie nieobecności Wójta.
  6. Sprawowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej.
  7. Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w Urzędzie.
  8. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców w trybie art. 951 § 1 kodeksu cywilnego.
  9. Nadzorowanie nad prawidłowym przygotowaniem projektów uchwał Rady.
  10. Zapewnienie skutecznego  sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy.
  11. Organizowanie współdziałania z sołectwami.
  12. Nadzorowanie terminowości załatwiania spraw obywateli przez Urząd.
  13. Nadzorowanie spraw związanych z wyborami i referendami.
  14. Koordynacja i nadzór nad przepływem informacji o zmianach w przepisach prawnych dotyczących poszczególnych stanowisk.
  15. Wydawanie wszelkich zaświadczeń i poświadczeń urzędowych.
  16. Nadzór nad oświetleniem placów i ulic.

17.Wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta.
18.Posiadanie i znajomość przepisów prawnych w zakresie prawa  samorządowego, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zamówieniach publicznych i przepisów gminnych.
19. Ciągłe aktualizowanie przepisów prawnych i wzajemne informowanie się o zmianach. Znajomość orzecznictwa.
20.Umiejętność uzyskania wykładni prawa w sprawach wątpliwych lub nie rozstrzygniętych normą prawną zarówno od radcy prawnego jak i od innych specjalistycznych organów administracji rządowej.
21. Inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w zakresie
zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań przez organy gminy oraz wynikających z ustaw i innych przepisów szczególnych.
22. Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w sprawach indywidualnych z zakresu swojego stanowiska pracy.
23. Opracowywanie projektów uchwał i innych materiałów dla potrzeb Rady Gminy, Komisji Rady i Wójta Gminy.
24. Wykonywanie uchwał Rady Gminy , zarządzeń i postanowień Wójta i składanie
bieżących informacji o ich realizacji.

  1. Rozpatrywanie i załatwianie interpelacji i wniosków radnych, posłów i senatorów oraz skarg, postulatów mieszkańców gminy.
  2. Opracowywanie propozycji do programów gospodarczych gminy w zakresie swojego działania.
  3. Opracowywanie projektów umów, zleceń z podmiotami gospodarczymi w zakresie  ustalonych zadań.
  4. Współpraca z samorządami wojewódzkimi, powiatowymi i gminnymi.
  5. Współdziałanie z właściwymi organami administracji rządowej, samorządami wiejskimi ,organami spółdzielczymi, jednostkami, zakładami pracy i organizacjami działającymi na terenie gminy.
  6. Opracowywanie sprawozdań z zakresu swego stanowiska pracy, ankiet oraz innych informacji.
  1. Wymagane dokumenty: 
    1. życiorys,
    2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    3. dokument potwierdzający pięcioletni staż pracy ,
    4. kwestionariusz osobowy,
    5. oświadczenie o niekaralności,
    6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego osobiście w siedzibie Urzędu Gminy pokój Nr 14 lub wysłać na adres : Urząd Gminy w Grabowcu, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec  - z dopiskiem : „ Dotyczy Naboru na stanowisko Sekretarz Gminy”
Termin składania w/w dokumentów określa się do dnia 14 listopada 2008 roku.

Druk kwestionariusza można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy pokój Nr 14. lub pobrać >> (tu)

Aplikacje , które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

Lista kandydatów spełniających wymogi oraz informacja o wyniku naboru umieszczona będzie  na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.grabowiec.pl /bip oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Grabowiec ( budynek UG).

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 r. Nr 101,
poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami).
Wójt - inż. Zdzisław Koszel



23.09.2008
Ogłoszenie o konkursie na usługi integracji społecznej

         W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Grabowiec uzyskała dotacje w wysokości 237 985,44 PLN, część tej dotacji  przeznacza na realizację usługi określonej w poniższych załącznikach.
W związku z powyższym Wójt Gminy Grabowiec zaprasza  zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy zgodnie z opisem zawartym w zaproszeniach:

Załączniki:

  1. Zaproszenia do składania ofert:
    - Świetlica Środowiskowa >>
    - Bractwo Rycerskie >>
  2. Druk Oferty >>
  3. Wzór Umowy >>
  4. Wzór Sprawozdania >>

 

16.09.2008
INFORMACJA O WYNIKACH PRZETARGU

przeprowadzonego w dniu 15 września 2008r. ustny przetarg nieograniczony  na sprzedaż  nieruchomości  zabudowanej murowanym budynkiem dawnego pałacu stanowiącej własność Gminy Grabowiec – działka nr 105/2, 106  o pow. 2,87 ha położonej w obrębie Bereść.

Do przetargu dopuszczono trzech uczestników, którzy w terminie i wysokości podanej w ogłoszeniu dokonali wpłaty wymaganego wadium oraz przedstawili Komisji Przetargowej dowód wpłaty wadium. W wyniku przeprowadzonej licytacji na nabywcę w/w nieruchomości został wyłoniony:
Hołowacienko Józef i żona Marta   zam. Malinowa ; 43-360 Bystra 
Cena wywoławcza nieruchomości:  180.010,00 zł.
Cena osiągnięta w wyniku przetargu:  266.458,00 zł.

Na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu przysługuje skarga, którą należy złożyć w terminie 7 dni od daty przetargu do Wójta Gminy Grabowiec.


26.06.2008
Załącznik do Zarządzenia Nr 24/08 z dnia 25.VI.2008r. w sprawie sprzedaży nieruchomości w drodze przetargu ustnego nieograniczonego 

WYKAZ NIERUCHOMOŚCI  z dnia 25 czerwca 2008 STANOWIĄCYCH MIENIE KOMUNALNE PRZEZNACZONYCH DO SPRZEDAŻY W DRODZE PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO   

Działki nr 105/2, 106 o ogólnej  pow. 2,87 ha położone w obrębie Bereść  stanowią własność Gminy Grabowiec na podstawie decyzji Wojewody Zamojskiego  Nr G.VI.7242-19/8/96 z 31.12.1996 roku.

Nieruchomość  zabudowana:

usytuowana przy szosie z Grabowca do Hrubieszowa, dojazd bezpośredni do działki stanowi droga asfaltowa.

W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomość jest położona w terenie usług publicznych, podstawowe przeznaczenie terenu pod usługi oświaty, kultury, zdrowia i opieki społecznej, łączności, sportu i rekreacji, dopuszcza się lokalizację usług komercyjnych i mieszkań.

Cena wywoławcza nieruchomości  – 180.010,00 zł 

Termin, miejsce oraz warunki przetargu zostaną podane do publicznej wiadomości w odrębnym ogłoszeniu.

Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych nieruchomościach można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy w Grabowcu, pok. nr 3 tel. 651-24-74 wew. 37.

Niniejszy wykaz wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy na okres 21 dni.
Od dnia  25.VI.2008 r. do dnia  23.VII..2008 r.

NIERUCHOMOŚĆ SPRZEDANA


14.07.2008

Ogłoszenie o konkursie na usługi integracji społecznej

        W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Grabowiec uzyskała dotacje w wysokości 237 985,44 PLN, część tej dotacji  przeznacza na realizację usługi określonej w poniższych załącznikach.
W związku z powyższym Wójt Gminy Grabowiec zaprasza  zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania oferty na świadczenie usługi integracji społecznej mieszkańcom Gminy zgodnie z opisem zawartym w zaproszeniu

Załączniki: (pliki PDF)

  1. Zaproszenie do składania ofert
  2. Druk Oferty
  3. Wzór Umowy
  4. Wzór Sprawozdania

26.07.2008
INFORMACJA O WYNIKACH PRZETARGU

przeprowadzonego w dniu 25 lipca 2008r.  drugi ustny przetarg nieograniczony  na sprzedaż  nieruchomości  zabudowanej murowanym budynkiem dawnego pałacu stanowiącej własność Gminy Grabowiec – działka nr 44/3  o pow. 1,13 ha położonej w obrębie Siedlisko.

Do przetargu dopuszczono dwóch uczestników, którzy w terminie i wysokości podanej w ogłoszeniu dokonali wpłaty wymaganego wadium oraz przedstawili Komisji Przetargowej dowód wpłaty wadium.
W wyniku przeprowadzonej licytacji na nabywcę w/w nieruchomości został wyłoniony:
Juzwa Ryszard   zam. Kalinowice ; 22-400 Zamość 
Cena wywoławcza nieruchomości:  32.624,00 zł.
Cena osiągnięta w wyniku przetargu:  67.000,00 zł.

Na czynności związane z przeprowadzeniem przetargu przysługuje skarga, którą należy złożyć w terminie 7 dni od daty przetargu do Wójta Gminy Grabowiec.

Informacja zamieszczona zostanie na tablicy ogłoszeń do dnia 01 sierpnia 2008r.


21.07.2008 R.

ROZTRZYGNIECIE KONKURSU DOTYCZĄCEGO REALIZACJI USŁUG W "PROGRAMIE INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"

W wyniku ogłoszonego Konkursu na realizację usług społecznych (organizacja wypoczynku dzieci i młodzieży) - Komisja Konkursowa rozpatrzyła jedną złożoną ofertę i zakwalifikowała jako usługodawcę Parafię św. Mikołaja w Grabowcu, ul. Kościelna 5.

WÓJT GMINY GRABOWIEC
22-425 Grabowiec, pow. zamojski, woj. lubelskie
tel./fax (084)651-24-74, tel./fax (084)651-24-66, e-mail: grabowiec@poczta.internetdsl.pl

OGŁOSZA DRUGI PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY

na sprzedaż nieruchomości zabudowanej murowanym budynkiem po dawnym dworze, położonej w Siedlisku , będąca własnością Gminy Grabowiec na podstawie decyzji Wojewody Lubelskiego Nr GN/Z/II/7710/46/07 z dnia 28 sierpnia 2007 roku.

Działki nr 44/3 o ogólnej pow. 1,13 ha posiada Księgę Wieczystą nr 73164 oraz tytuł prawny na podstawie decyzji Wojewody Lubelskiego Nr GN/Z/II/7710/46/07 z dnia 28 sierpnia 2007 roku.

Nieruchomość zabudowana murowanym budynkiem dawnego pałacu wpisanym do ewidencji zabytków.

W miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego nieruchomość jest położona w terenach parki podworskie.

Cena wywoławcza nieruchomości – 32 624,00 zł / trzydzieści dwa tysiące sześćset dwadzieścia cztery złote/

Wadium do przetargu wynosi: 3 270,00 zł / trzy tysiące dwieście siedemdziesiąt złotych/

Minimalne postąpienie wynosi : 327,00 zł / trzysta dwadzieścia siedem złotych/

Przetarg odbędzie się 25.07.2008 r. o godz. 12.00 w sali konferencyjnej

Pierwszy przetarg na w/w nieruchomość odbył się w dniu 7 lutego 2008r.

Nieruchomość jest wolna od wszelkich obciążeń. Koszty notarialne i sądowe w całości ponosi nabywca nieruchomości. Cena działki ustalona w przetargu podlega zapłacie nie później niż do dnia zawarcia umowy przenoszącej własność, na konto Urzędu Gminy w Grabowcu.

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:
Wpłacenie wadium w podanej wysokości, najpóźniej w dniu 22 lipca 2008 roku na konto 35 9644 1020 2006 2000 2512 0023 PBS /O Grabowiec.
Wadium wniesione przez osobę, która wygrała przetarg, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia, zaś pozostałym uczestnikom przetargu zostanie zwrócone najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia przetargu.

Wadium nie ulega zwrotowi w przypadku, gdy:
- żaden z uczestników przetargu nie zgłosił postąpienia ponad cenę wywoławczą
- uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchylił się od zawarcia umowy

Wójt zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.

Więcej informacji mogą państwo uzyskać w pokoju nr 3 w godz. 8:00 -15:00
tel.(084)651-24-74 wew. 37

Niniejsze ogłoszenie podaje się do wiadomości publicznej na okres 30 dni.
Grabowiec 20.06.2008r.


24.06.2008

Ogłoszenie o konkursie na usługi integracji społecznej

         W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Grabowiec uzyskała dotacje w wysokości 237 985,44 PLN, część tej dotacji tj. 25 000,00 PLN przeznacza na realizację usługi określonej w poniższych załącznikach.
W związku z powyższym Wójt Gminy Grabowiec zaprasza  zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania oferty na świadczenie usługi integracji społecznej mieszkańcom Gminy zgodnie z opisem zawartym w zaproszeniu.

Załączniki: (pliki pdf)

  1. Zaproszenie do składania ofert
  2. Druk Oferty
  3. Wzór Umowy
  4. Wzór Sprawozdania

Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy - ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego i zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Grabowiec.

W dniu 10 czerwca 2008 roku Komisja powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Grabowiec Nr 20/2008 dokonała analizy pięciu ofert złożonych w trybie naboru na stanowisko referenta ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego i zamówień publicznych w tut. Urzędzie.

Oferty złożyli:
Pani Anna Góra zam. Tuczępy, Pani Elwira Jakimcio zam. Grabowiec, Pan Tomasz Danilczuk zam. Czechówka, Pani Anna Swatowska-Chmielowiec zam. Gliniska, Pani Dorota Swat zam. Bronisławka.

W wyniku zakończenia procedury konkursowej na stanowisko Referenta ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego i zamówień publicznych, komisja zakwalifikowała Panią Elwirę Jakimcio zam. Grabowiec.

Wójt Gminy Grabowiec ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Grabowiec ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec

Referent ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego i zamówień publicznych.

Wymagania niezbędne: minimum wykształcenie średnie, 2-letni staż pracy, (dołączyć świadectwo pracy)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe: umiejętność interpretacji przepisów prawa, umiejętność pracy z komputerem, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzeczowość, komunikatywność,
Zakres wykonywania zadań na stanowisku: Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007 roku pomocy osobom prawnionym do alimentów w tym: przyjmowanie wniosków oraz wymaganej dokumentacji w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń z funduszu alimentacyjnego, rozpatrywanie wniosków, przygotowywanie decyzji do zatwierdzenia, współpraca z komornikami sądowymi, aktywizowanie zawodowe dłużników alimentacyjnych, przygotowywanie skierowań do starosty o skierowanie dłużnika alimentacyjnego do prac organizowanych na zasadzie robót publicznych, przygotowywanie skierowań do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużników alimentacyjnych, przygotowywanie wniosków dotyczących ścigania dłużników za przestępstwo określone w art. 209 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku -Kodeks karny, przygotowywanie pozwów przeciwko osobom zobowiązanym w dalszej kolejności do alimentacji na podstawie art. 132 ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem w urzędzie przetargów na roboty, usługi i dostawy zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych w tym: przygotowywanie umów o zamówienie publiczne, sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji zamówień publicznych.

Wymagane dokumenty: życiorys, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwestionariusz osobowy, oświadczenie o niekaralności, inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego osobiście w siedzibie Urzędu Gminy pokój Nr 14 lub wysłać na adres: Urząd Gminy w Grabowcu, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec, z dopiskiem : „ Dotyczy Naboru na stanowisko referent ds. świadczeń z funduszu alimentacyjnego i zamówień publicznych”

Termin składania w/w dokumentów określa się do dnia 30 maja 2008 roku.
Druk kwestionariusza można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy pokój Nr 14. lub pobrać z naszej strony internetowej BIP >>pdf

Aplikacje , które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymogi oraz informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.grabowiec.pl/bip oraz na tablicy ogłoszeń w tut. Urzędzie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002 r. Nr 101,
poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
W ó j t
inż. Zdzisław Koszel

Ogłoszenie do druku (plikpdf)


26.02.2008
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Młodszego Referenta ds. Unii Europejskiej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Grabowiec
W dniu 26 lutego 2008 r. Komisja powołana zarządzeniem Nr 19/2007 Wójta Gminy Grabowiec dokonała analizy pięciu ofert złożonych w trybie naboru na stanowisko młodszego referenta ds. Unii Europejskiej i Ochrony Środowiska
w tut. Urzędzie.
Oferty złożyły: Pani Natalia Katarzyna Mydlak zam. Majdan Tuczepski, Pani Anna Baran, zam Grabowczyk, Pani Mariola Cecylia Adamczuk, zam. Tuczępy, Pani Iwona Natlia Szafran, zam. Bereść, Pan Jarosław Staszczuk, zam. Grabowiec-Góra.
W wyniku procedury konkursowej - na stanowisko Młodszego Referenta ds. Unii Europejskiej i Ochrony Środowiska - Komisja zakwalifikowała Panią Natalię Katarzynę Mydlak.


21.02.2008
Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Grabowcu, rozstrzygnięty.
Do konkursu zgłosiły się dwie osoby: Elżbieta Widyma - aktualnie z-ca dyrektora Zespołu Szkół w Grabowcu i Jan Nowak - emerytowany nauczyciel biologi. W głosowaniu tajnym stosunkiem głosów 8:3 Komisja Konkursowa wybrała kandydaturę Elżbiety Widyma. Stanowisko dyrektora obejmie z dniem 01 kwietnia br.

31.01.2008.
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Grabowiec ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Grabowiec,
ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec.
Młodszy Referent ds. Unii Europejskiej i Ochrony Środowiska.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem adresu zwrotnego osobiście w siedzibie Urzędu Gminy pokój Nr 14 lub wysłać na adres: Urząd Gminy w Grabowcu ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec
z dopiskiem: „ Dotyczy Naboru na stanowisko młodszy referent ds. Unii Europejskiej i Ochrony Środowiska”, w terminie do dnia 25 lutego 2008 roku.
Druk kwestionariusza można otrzymać w siedzibie Urzędu Gminy pokój Nr 14. lub pobrać >> (pdf)
Pełna treść ogłoszenia >> (pdf)


29.01.2008
OGŁOSZENIE o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz 717 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Grabowiec uchwał w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Grabowiec uchwalonego Uchwałą Nr III/21/02 Rady Gminy Grabowiec z dnia 31 grudnia 2002 r., ogłoszoną w Dz. Urz. Woj. Lubelskiego Nr 12, poz. 757 z dnia 31 stycznia 2003 r., obejmujących obszary:
Treść ogłoszenia >> (pdf)


09.01.2008
Wójt Gminy Grabowiec ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Grabowcu.
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji narodowej i Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz. U. Nr 89, poz.826 z późn. zm.)
Treść ogłoszenia >> (pdf)


09.01.2008
Ogłoszenie o konkursie
Działając na podstawie art.13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (Dz. U. Nr 96,poz.873 z póź. zm. )

WÓJT GMINY GRABOWIEC Ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację w 2008 roku zadań w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu na terenie Gminy Grabowiec .

RODZAJE WSPIERANYCH ZADAŃ
Upowszechnienie kultury fizycznej i sportu – organizacja rozgrywek piłki nożnej i siatkowej na terenie gminy i reprezentowanie gminy w rozgrywkach międzyklubowych poza gminą :
1. Rozwój sportu młodzieżowego poprzez prowadzenie sekcji piłki nożnej i siatkowej w tym udział w rozgrywkach ligowych .
2. Realizacja zajęć sportowo rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczestnictwo w zawodach sportowych na różnych szczeblach .
3. Uczestnictwo reprezentacji gminy w rozgrywkach piłki nożnej i siatkowej w ramach OZPN i LZS.
4. Udział w powiatowych igrzyskach LZS .
5. Organizacja imprez sportowych przy współpracy z Urzędem Gminy Grabowiec , Zespołem Szkół w Grabowcu i Szkołą Podstawową w Tuczępach zgodnie z kalendarzem imprez .
6. Dotacje przyznawane będą w 4 transzach płatnych na konto organizatora w terminach do 31 marca , 30 czerwca , 30 września , 30 listopada 2008 roku .
7. Termin realizacji zadań do 31.12.2008 r.
8. Kryteria oceny zadania :
- cena,
- doświadczenie w realizacji zadań podobnego rodzaju,
- pozafinansowy wkład własny.

WYSOKOŚĆ ŚRODKÓW FINANSOWYCH PRZEZNACZONYCH W BUDŻECIE GMINY GRABOWIEC NA 2008 rok - 17.000 zł

Termin składania ofert 09 lutego 2008 r.

Termin realizacji zadania ustala się na okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2008 roku.
Oferty należy składać na wzorze określonym Zarządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. (Dz. U .Nr 264 , poz.2207 )

Termin , tryb i kryteria wyboru ofert:

Przy rozpatrywaniu ofert dotyczących realizacji zadania w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu na terenie Gminy Grabowiec w 2008 roku uwzględnia się w szczególności :

- ocenę zgłoszonych możliwości realizacji zadania przez podmioty uprawnione ,
- zadeklarowaną przez podmiot uprawniony jakość działania i kwalifikacji osób , przy udziale których podmiot uprawniony ma realizować zadanie ,
- ocenę przedstawionej we wniosku kalkulacji kosztów realizacji zadania , w tym realizację do zakresu rzeczowego zadania ,
- zadeklarowany udział środków finansowych własnych albo pozyskanych z innych źródeł na realizację zadania ,
- analizę i ocenę realizacji zadań zleconych podmiotowi w okresie poprzednim , biorąc pod uwagę rzetelność oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków ,
- wysokość dotacji , która jest przeznaczona na realizację zadania .Oferty sporządzone wadliwie bądź niekompletne co do wymaganego zestawu dokumentów lub informacji nie będą rozpatrywane ze względów formalnych .

Złożenie oferty o dofinansowanie nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.


24.10.2207 r.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Młodszego Referenta ds. Finansowych
w Urzędzie Gminy Grabowiec
W dniu 24 października 2007 r. Komisja powołana zarządzeniem Nr 19/2007 Wójta Gminy Grabowiec dokonała analizy dwóch ofert złożonych w trybie naboru na stanowisko młodszego referenta ds. finansowych w tut. Urzędzie. Oferty złożyły: Pani Urszula Szerement, zam. w Wólce Tuczępskiej i Pani Natalia Katarzyna Mydlak, zam. w Majdanie Tuczępskim.
W wyniku przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych z w/w kandydatkami, do pracy na stanowisko młodszego referenta ds. finansowych w tut. Urzędzie, zatrudniono Panią Urszulę Szerement.

01.10.2007 r.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Grabowiec
W wyniku zakończenia procedury konkursowej - na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Grabowiec została zatrudniona z dniem 01 października 2007 roku Pani inż. Barbara Sitarz zam. Hołużne, 22-425 Grabowiec. Wyłoniona w wyniku konkursu w ocenie Komisji w stopniu zadawalającym spełniła kryteria zawarte w ogłoszeniu Wójta Gminy o naborze na stanowisko kierownika usc.



Wniosek o wydanie dowodu do pobrania  >> rtf >> pdf


Nowa strona 2

Projekt i wykonanie - Tadeusz Halicki - tel/fax: (084) 651-24-66 - e-mail: thalicki@poczta.onet.pl