2,364,881 Unikalnych wizyt
GMINA
Utworzenie Gminy
Informacje og├│lne
Charakterystyka Gminy
Przepisy samorz─ůdowe
Statut Gminy
Strategia rozwoju
Plan Zagosp.Przestrz.Gminy
Plan rozwoju lokalnego
Plan odnowy miejscowo┼Ťci
Regulamin utrz.czysto┼Ťci
Program ochr.┼Ťrodowiska
Strategia rozwi─ůzywania problem├│w spo┼éecznych
Program wsp├│┼épracy Gminy Grabowiec z organizacjami pozarz─ůdowymi
Program usuwania azbestu
Program profilaktyki i rozwi─ůzywania problem├│w alkoholowych
Regulamin usuw. azbestu
Koncepcja gospod. ┼Ťciekowej
Sołtysi
Ochotnicze Stra┼╝e Po┼╝arne
Wsp├│lnta gruntowa
Telefony alarmowe
Zarz─ůdzanie kryzysowe
Stat.Vademecum Samorz.
Przeciwdziałanie przemocy
Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Grabowiec
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
RADA GMINY
Status prawny
Radni
Przewodnicz─ůcy i zast─Öpca
Komisje Rady
Sesje Rady
Uchwały Rady
Zadania publiczne
Jednostki pomocnicze
Archiwum
URZ─äD GMINY
Dane teleadresowe
W├│jt Gminy
Skarbnik Gminy
Sekretarz Gminy
Urz─ůd Stanu Cywilnego
Stanowiska pracy
Regulamin organizacyjny
Sprawozdanie z badań wody
Rejestry i ewidencje


Elektroniczna
Skrzynka Podawcza

JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Gminny O┼Ťrodek Kultury
Biblioteka Publiczna
O┼Ťrodek Pomocy Spo┼éecznej
Szkoły i przedszkola
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Klauzula informacyjna
URZ─śDY


Urz─ůd Marsza┼ékowski

Lubelski Urz─ůd Wojew├│dzki
BIP LUW
-----------------------------

Starostwo Powiatowe w Zamo┼Ťciu
BIP Starostwa Powiatowego

------------------------------

Ministerstwo Spraw Wewn─Ötrznych
i Administracji

LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA

LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA Lokalna Grupa Działania
''Ziemia Zamojska''

Gmina Grabowiec w LGD
Uchwała Rady Gminy Graqbowiec >>
Skarbnik Gminy

Skarbnik Gminy -  Małgorzata Surma

tel: 651-24-61 lub 651-24-74 w. 34


Do zakresu zadań Skarbnika Gminy należy:
 
1.┬áKierowanie prac─ů Referatu Finansowo-Podatkowego oraz nadz├│r nad w┼éa┼Ťciwym spe┼énianiem obowi─ůzk├│w pracownik├│w referatu.
2.┬áNale┼╝yta organizacja pracy, prawid┼éowe wykonywanie zada┼ä obj─Ötych zakresem czynno┼Ťci.
3. Prawidłowy podział pracy w referacie i zapewnienie realizacji zadań.
4.  Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań
i załatwianie spraw przez pracowników referatu.
5.┬áWykonywanie zada┼ä i obowi─ůzk├│w okre┼Ťlonych w ustawie o finansach publicznych i ustawie o rachunkowo┼Ťci.
6. Opracowywanie projektu budżetu gminy.
7. Opracowywanie projektu układu wykonawczego budżetu.
8. Nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu.
9.┬áKontrasygnata czynno┼Ťci prawnych mog─ůcych spowodowa─ç powstanie zobowi─ůza┼ä finansowych.
10.┬áBie┼╝─ůca analiza dochod├│w i wydatk├│w bud┼╝etu.
11. Opracowywanie okresowych analiz i sprawozdań o sytuacji finansowej gminy oraz przedkładanie wniosków Wójtowi i Radzie Gminy.
12.┬áProwadzenie sprawozdawczo┼Ťci w zakresie przewidzianym w odr─Öbnych przepisach.
13. Kontrola gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych gminy.
14.┬áNadz├│r i kontrola formalno- prawna i rachunkowa wszystkich dowod├│w ksi─Ögowych oraz innych dokument├│w powoduj─ůcych skutki finansowe.
15.┬áOpracowywanie i przedk┼éadanie do zatwierdzania zak┼éadowego planu kont wraz z zasadami rachunkowo┼Ťci, prowadzenie instrukcji i kontroli dokument├│w finansowo ÔÇô ksi─Ögowych, instrukcji gospodarki kasowej.
16.┬áOpracowywanie instrukcji wewn─Ötrznej w sprawie obiegu i kontroli dowod├│w ksi─Ögowych okre┼Ťlaj─ůcych odpowiedzialnych poszczeg├│lnych pracownik├│w za prawid┼éowe wykonywanie operacji finansowych
 i gospodarczych.
17.┬áOpracowywanie prognoz finansowych niezb─Ödnych w przypadku zaci─ůgania kredyt├│w i po┼╝yczek.
18.┬áSprawowanie bezpo┼Ťredniego nadzoru nad kas─ů Urz─Ödu Gminy.
19.┬áPodejmowanie prawem przewidzianych dzia┼éa┼ä na rzecz zwi─Ökszania dochod├│w do bud┼╝etu gminy, a tak┼╝e wniosk├│w, co do oszcz─Ödno┼Ťci.
20.┬áWsp├│┼épraca z Regionaln─ů Izb─ů Obrachunkowa, Urz─Ödem Skarbowym
i Bankiem wykonuj─ůcym obs┼éug─Ö gminy.
21. Archiwizowanie dokumentacji ze swojego stanowiska pracy.
22.┬áWykonywanie innych zada┼ä przewidzianych przepisami prawa oraz zada┼ä wynikaj─ůcych z polece┼ä lub upowa┼╝nie┼ä udzielanych przez W├│jta.
23.┬áZapewnienie pod wzgl─Ödem finansowym prawid┼éowo┼Ťci um├│w zawieranych przez jednostk─Ö.
24.┬á Przygotowywanie projekt├│w uchwa┼é Rady, Zarz─ůdze┼ä, Postanowie┼ä W├│jta dotycz─ůcych bud┼╝etu, jego zmian i zaci─ůgania zobowi─ůza┼ä finansowych.
25.┬áProwadzenie nadzoru i kontroli nad dzia┼éalno┼Ťci─ů finansow─ů jednostek organizacyjnych gminy.┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á┬á

FINANSE GMINY
Bud┼╝et Gminy
WPF
Maj─ůtek Gminy
Planowane zadania gospod.
Dług Publiczny
Pomoc publiczna
Uzyskane dopłaty
Dotacje Unii Europejskiej
Sprawozdanie finansowe
PRAWO LOKALNE
Akty prawa miejscowego
Zarz─ůdzenia W├│jta
Plan Zagosp.Przestrz.Gminy
Opłaty i podatki
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
Plan postępowań o udzielenie zamówień 2019
Ogłoszenia 2019
Ogłoszenia o wyniku 2019

Archiwum
Gospodarka Odpadami
Informacje
Deklaracja
Harmonogram
Osi─ůgni─Öte wska┼║niki
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi
Zakres ┼Ťwiadczenia us┼éug w zakresie odbierania odpad├│w komunalych
DZIAŁ OGŁOSZEŃ
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Interpelacje
Decyzje
Opinie
Petycje
Nab├│r pracownik├│w
Archiwum ogłoszeń
Zgromadzenia publiczne
PORADNIK INTERESANTA
Informacje nieudostepnione
Formularze i druki
Przepisy samorz─ůdowe
Kodeks post─Öp. admistr.
Rz─ůdowe Centrum Legislacji
Przydatne linki

OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
Podstawa prawna
O┼Ťwiadczenia za 2008
O┼Ťwiadczenia za 2009
O┼Ťwiadczenia za 2010
O┼Ťwiadczenia za 2011
O┼Ťwiadczenia za 2012
O┼Ťwiadczenia za 2013
O┼Ťwiadczenia za 2014
O┼Ťwiadczenia za 2015
O┼Ťwiadczenia za 2016
O┼Ťwiadczenia za 2017
O┼Ťwiadczenia za 2018

DO POBRANIA
O┼Ťwiadczenie - RADNY doc
O┼Ťwiadczenie - POZOSTA┼üE pdf
O┼Ťwiadczenie - POZOSTA┼üE doc
O BIULETYNIE
O Biuletynie
Instrukcja obsługi
Redakcja
Rejestr zmain
WYBORY
Eurowybory - 2019
Samorz─ůdowe 2018
Samorz─ůdowe - 2006
Parlamentarne - 2007
Eurowybory -2009
Prezydenta RP-2010
Samorz─ůdowe-2010
Parlamentarne-2011
Uzupe┼éniaj─ůce-2012
Uzupe┼éniaj─ůce-2013
Eurowybory -2014
Samorz─ůdowe-2014
Prezydenta RP-2015
Samorz─ůdowe - 2006
Referendum 2015
Wybory do Sejmu i Senatu
OPINIE RIO
OPINIE 2019
OPINIE 2018
OPINIE 2017
OPINIE 2016
OPINIE 2015
OPINIE 2014
OPINIE 2013
OPINIE 2012
Prawo
 

Sejm RP - Prawo
--------------------------

www.lex.com.pl
---------------------------

Internetowy System Akt├│w Prawnych
---------------------------
Rz─ůdowe Centrum Legislacji
------------------------------

Gazeta Prawna
------------------------------

------------------------------

Elektroniczny Dziennik Urz─Ödowy Wojew├│dztwa Lubelskiego
Copyright © 2009- 2011 Urzad Gminy Grabowiec, 22-425 Grabowiec, Rynek 3, tel: 84 651 24 74, tel. alarmowy: OSP Tucz─?py 501 766 033 e-mail:gmina@grabowiec.pl
Administrator: gmina@grabowiec.pl
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Wygenerowano w sekund: 0.03